Programări
SPITALUL DE RECUPERARE BRADET – Argeș
CALENDARUL PROGRAMĂRILOR PENTRU INTERNARE ÎN ANUL 2025
Pentru internare în lunile aferente Semestrului I 2025 – IANUARIE, FEBRUARIE, MARTIE, APRILIE, MAI, IUNIE,
solicitările de programare se fac începând cu data de 5 noiembrie 2024 până la ocuparea locurilor disponibile:
- telefonic în fiecare zi de marți, miercuri și joi, între orele 8:00–13:00 la 0248 267 756 sau 0248 267 774;
- online 24/24h completați formularul de solicitare programare accesând link-ul www.programari.spitalbradet.ro/
Pentru internare în lunile aferente Semestrului II 2025 – IULIE, AUGUST, SEPTEMBRIE, OCTOMBRIE, NOIEMBRIE, DECEMBRIE,
solicitările de programare se fac începând cu data de 3 iunie 2025 până la ocuparea locurilor disponibile:
- telefonic în fiecare zi de marți, miercuri și joi, între orele 8:00–13:00 la 0248 267 756 sau 0248 267 774;
- online 24/24h completați formularul de solicitare programare accesând link-ul www.programari.spitalbradet.ro/
După ce toate locurile disponibile vor fi ocupate, pacientul are posibilitatea de a se înscrie – telefonic sau online – pe lista de așteptare la medicul preferat iar în această situație va fi contactat de către medicul curant în vederea programării pentru internare doar în momentul în care un loc devine disponibil.
Atentie!
Odată cu solicitarea de programare, pacientul va transmite – obligatoriu – și o copie a unui document medical în care este consemnat diagnosticul stabilit de către medicul specialist, respectiv interpretare radiografii/RMN/CT. Radiografiile sunt valabile 3 ani de la data efectuării iar RMN/CT, 5 ani.
In cazul netransmiterii acestui document medical, solicitarea de programare va fi anulată.
Documentele medicale se pot transmite prin una dintre următoarele căi de comunicare:
- E-mail: programari@spitalbradet.ro
- Fax: 0248 267 787
- Poștă: Spitalul de Recuperare Brădet, Sat Brădetu, Comuna Brăduleț, Județul Argeș, cod poștal 117147.
După înregistrarea solicitării de programare, pacientul va fi contactat în timp util de către medicul curant din spitalul nostru în vederea stabilirii oportunității și a datei internării.
Pacientul va pregăti documentele necesare internării numai după ce medicul îi va comunica data internării.
Vă rugăm să aveți în vedere că unele documente/investigații medicale au termen de valabilitate, astfel:
- Biletul de trimitere de la medicul de familie/specialist: 3 luni
- Avizul dermatologic: 1 lună
- Avizul cardiologic: 3 luni
- Analizele de laborator: 12 luni
- Radiografii: 3 ani, RMN/CT: 5 ani
În atenția medicilor de familie și specialiști:
- Vă rugăm să indicați internarea doar în cazul afecțiunilor care necesită recuperare medicală.
- Pe biletul de trimitere, la pct.6, se va folosi sintagma ‘Internare’, conform Ordinului MS/CNAS nr.456/842/2018
Cand se pot face programari online?
- 24/24h conform calendarului programărilor, se poate accesa linkul următor:
(Formular compatibil cu: Mozilla Firefox, Opera, Microsoft Edge)
Mai sunt
Opiniile pacienților
